1. Fighjate à l'elasticità di a matta. Quandu sceglite un tappettu di yoga, pudete pinzà u tappettu di ioga cù u polzu è l'indici per vede se a resistenza di pressione pò risponde à i bisogni di praticà ioga. Sceglite un tappettu di yoga flexible chì prutegge e vostre articuli è l'osse durante a pratica.
2. Quandu sceglite una matta di yoga, a struttura hè unu di i fatturi più critichi. A struttura di u tappettu di yoga hè ecologicu è senza contaminazione. Quandu sceglite, pudete portà una gomma cun voi è sguassate u tappettu di yoga dura per vede se u materiale di u tappettu di yoga hè faciule da dannu.
3. Pruvate proprietà anti-slip. Yoga MATS hà bisognu di una bona prestazione anti-slip per assicurà chì l'accidenti, cum'è u slipping, ùn saranu micca durante a pratica. Quandu sceglite, pudete spinghje delicatamente a superficia matta cù a to palma per vede s'ellu ci hè un sensu seccu; Altrimenti, hè faciule per sdrughje mentre praticà u yoga.
4. Misura u gruixu di a matta. Sè vo site un praticante chì sperimenta u yoga per a prima volta, pudete sceglie un tappettu relativamente grossu, chì in generale deve esse 6 mm grossu; Dopu un periudu di pratica, quandu avete un certu fundamentu, pudete sceglie un tappettu di yoga cù un grossu di circa 3,5 ~ 5 mm. U prezzu deve ancu esse cunsideratu. U prezzu hè direttamente ligatu à a struttura di a matera di yoga, se hè a prima volta per praticà ioga, pudete sceglie un tappettu TPE relativamente altu di costu; Se pudete permette, verificate i TAPPI di yoga ecologici fatti di lattice naturali è canapa chì ùn affettanu micca a salute umana o l'aria ambientale.
Tempu di post: 29-ghjugnu-2023